Sylwester dla dzieci w Rytmie Disco

Sylwester 2015 w Rytmie Disco

Zapraszamy wszystkie dzieci w wieku 6-13 lat na taneczną zabawę sylwestrową.

Impreza rozpocznie się 31 grudnia 2013, o godz. 19:00. Odbiór dzieci 1 stycznia do godz. 12.

Drodzy Rodzice!

Po raz kolejny, możecie zostawić dzieci pod naszą opieką, a sami cieszyć się sylwestrową zabawą dla dorosłych.

Bal Sylwestrowy w Rytmie Disco dla dzieci, zapewni im niezapomniane wspomnienia i doskonałą zabawę.

To jedyna okazja w roku, żeby poznać Loopy’s World nocą.

W programie:

  • TANECZNA NOC SYLWESTROWĄ W RYTMACH DISCO, czyli największa dyskoteka na Dolnym Śląsku dla najmłodszych!
  • Mnóstwo tańców i szalonej zabawy.
  • Nauka prostych układów tanecznych.
  • Sylwestrowe sesje zdjęciowe.
  • Muzyczne karaoke.
  • Tworzenie własnych, wymarzonych teledysków.
  • Wiele konkursów, gier i zabaw!
  • O PÓŁNOCY WIELKIE ODLICZANIE PRZY SZAMPANIE PICCOLO:)

Ponadto:

  • Szwedzki stół dla łasuchów dużych i małych.
  • Ciepły posiłek dla imprezowiczów.
  • Spokojny sen w Loopy’sowej scenerii (nie zapomnijcie o szczoteczce do zębów, ręczniku, pidżamie, śpiworze i ukochanym pluszaku).

Odbiór dzieci:

Istnieje możliwość odebrania dzieci w dwóch terminach:

1 stycznia do godziny 01:00 (w nocy) – PAKIET I

1 stycznia do godziny 12:00 (w samo południe) – PAKIET II

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.

Cennik:

Promocje:

  1. Przy rezerwacji dla 2 dzieci – 10% zniżki na każde dziecko.
  2. Przy rezerwacji dla 3 i większej ilości dzieci (nie musi być rodzeństwo) – 20 % zniżki na każde dziecko. Zbierzcie dzieci znajomych, sąsiadów, kolegów i koleżanek, zostawcie całą gromadę z nami, a zyskacie super zniżki i swobodę zabawy dla dorosłych do białego rana!!!

Promocje nie łączą się.

Rezerwacja:

Prosimy o rezerwację miejsc osobiście w Rodzinnym Centrum Rozrywki Loopy’s World lub za pośrednictwem formularza:

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Wypełniony formularz należy odesłać mailem na adres: wroclaw@loopys.pl

*Impreza odbędzie się w przypadku udziału min. 40 dzieci.